Opdrachtgever: Gemeente Den Haag

Dienstverlening

Conceptontwikkeling en uitvoering van bewustwordingscampagne voor een gezonder leefstijl

Beschrijving

De aanpak van de campagne is dat je niet roomser dan de paus hoeft te zijn. Alles draait om de balans, een snack mag best af en toe, maar zorg ook dat je meer beweegt. De afwisseling van gezond en lekker eten gecombineerd met sport en spel zorgt dat je lekkerder in je vel zit. Dan merk je dat de energie niet in een candybar zit maar in jezelf.

Communicatiemiddelen

Website, 6 campagneposters, 5 stakeholdersposters, buitenreclame, advertenties, boomerangcards, bioscoopreclame, pr activiteiten, social media, promoteams, flyers, digitale muurkrant, radio en tv commercial, rap en videoclip, interactieve beurswand, digitale toolbox, balansballen en 6 presentatiebanieren. Doe mee pakket: draagtas, T-shirt, sticker, plaktattoo, posters, cap en knijpbal en als afsluiting 2 dagen Dé Haagse gezonde beurs waar o.a. prinses Laurentien in gesprek ging met de kinderen.

Evenementen

Het promoteam van Gezond is Vet was regelmatig zichtbaar in de stad en aanwezig op diverse publieksevenementen. Ook waren 2 dagen Gezonde Beurs in de Grote Kerk, het Let’s Move Festival, de Conferentie ‘Een gezonde leefstijl geef je door!’ en het Leefstijlcentrum WOW belangrijke onderdelen van de campagne.