Opdrachtgever:Fokus Wonen

Beschrijving

Positionering (naamsbekendheid) Fokus Wonen en het organiseren van het Fokus Zorg Congres ‘De regie in eigen hand’ in de Fokker Terminal te Den Haag.

Communicatiemiddelen

Campagneposters, eventwebsite zorgcongres, video boodschap Philipe Pozzo di Borgo (Intouchables), aankleding, uitnodigingen en social media.

Doelstelling / omschrijving

Fokus Wonen

Vrijheid en wonen met een lichamelijke handicap of beperking. Fokus maakt het mogelijk. De Fokuswoningen liggen verspreid in een woonwijk of appartementengebouw en zijn van buiten niet als Fokuswoning herkenbaar.

Fokus verleent 24 uur per dag, 7 dagen per week assistentie bij algemene dagelijkse levensverrichtingen, De klant bepaalt wat er moet gebeuren, wanneer en hoe. Dat is de belangrijkste usp (kernwaarden) van Fokus: de cliënt heeft zelf de regie in handen!

Fokus is actief in heel Nederland. Er zijn inmiddels ongeveer 1400 Fokuswoningen in bijna honderd Fokusprojecten.

.