Opdrachtgever: Heijmans, Proper-Stok en Syntrus Achmea

Dienstverlening

Locatie en projectcommunicatie in opdracht van Heijmans, Proper-Stok en Syntrus Achmea.

Communicatiemiddelen

Conceptontwikkeling, website, beeldbank, huisstijl, divers presentatiemateriaal, informatiebijeenkomsten, signing, advertentie- en media campagne, social media en public relations.

Doelstelling / omschrijving

Ontwikkelen van een visuele identiteit die lang meegaat, zichzelf steeds kan vernieuwen en recht doet aan Het Wijnhavenkwartier Den Haag.

De locatie en ministeries van Justitie en Buitenlandse (JuBi) zijn zeer bekend in Den Haag. Het is daarom zaak om alle belanghebbenden (gemeente, omwonenden, ondernemers uit de omgeving, etc.), maar natuurlijk ook de inwoners – de woonconsument – en ondernemers van Den Haag duidelijk te maken dat hier middels de transformatie van de bestaande complexen sprake is van een opgave welke z’n weerga niet kent. Dit heeft echter niet alleen betrekking op de gebouwen, ook het openbaargebied zal een behoorlijke ingreep ondergaan. De marketingstrategie heeft voor dit moment als primaire doel dat er geloof komt in de vernieuwing van het totale complex en de kansen die dit voor Den Haag op deze plek zal bieden.