Thuis in uw wijk
Voor Respect Wonen – Zorg – Welzijn ontwikkelden wij de campagne ‘Thuis in uw wijk’ om het merk en het aanbod zichtbaarder te maken in het werkgebied. Met een sterke focus op thuiszorg was het doel om de naamsbekendheid te vergroten en ervoor te zorgen dat toekomstige zorggebruikers en hun naasten voor Respect kiezen. De campagneboodschap werd vertaald naar drie kerngebieden: ‘Net als thuis’ voor wonen, ‘Mijn zorg thuis’ voor zorg, en ‘Zo gezellig thuis’ voor welzijn.
Wij realiseerden een multichannel aanpak met buitenreclame op A0-frames, bussen, driehoeksborden en lokale abri’s. Daarnaast zorgden we voor advertenties in lokale media en verspreidden we flyers en posters in wijklocaties en horecagelegenheden. Op social media lanceerden we gerichte campagnes via Facebook en Instagram. Met deze aanpak hebben we de huiselijke sfeer en persoonlijke zorg van Respect succesvol onder de aandacht gebracht, precies waar het nodig was: dichtbij, in de wijk.