Marketing
Bij marketing en (merk)strategie is het belangrijk eerst een stip op de horizon te zetten. Welke richting wil je als organisatie op? Wat wil je allemaal bereiken? En hoe varen we daar zo snel en efficiënt mogelijk naartoe? We hebben graag het vertrekpunt en gewenste resultaat helder in beeld om het maximaal haalbare te realiseren. Een goed doordachte visie en strategie is immers de basis voor het vervolgconcept. Als CVR adviseren we hierover graag en stellen we ons ook als sparringpartner op.
Brainstorm en workshops
Om de juiste (merk)strategie en positionering, afgestemd op de doelgroep te bereiken, werken we graag samen met jou als opdrachtgever. We lezen ons uitgebreid in, doen onderzoek, organiseren brainstormsessies en bepalen samen de uitgangspunten. Kortom, we verdiepen ons net zo lang in je organisatie of project tot die stip op de horizon helder is. Vervolgens stellen we de doelstellingen vast, maken we de vertaling naar de propositie en kernwaarden, zetten we een heldere merkbelofte op papier en lanceren we bijvoorbeeld ook een ijzersterke naamgeving en pay-off.
Marketingplan en strategisch document
Kenmerkend voor ons bureau: we leveren bij voorkeur geen uitgebreide plannen van aanpak op. We willen dat onze strategische visie en bijbehorend marketingplan praktisch en gebruiksvriendelijk is. Op het bureau blijft liggen in plaats van erin. En vooral ook breed gedragen wordt door de organisatie en alle betrokkenen daaromheen. Ook daarin leveren we op het gebied van marketing en strategie toegevoegde waarde. We nemen alle medewerkers en stakeholders mee in de langetermijnvisie.
Kennismaking
Inmiddels hebben we voor talrijke gemeentelijke en provinciale overheden en instellingen, het bedrijfsleven, projectontwikkelaars, woningcorporaties en bouwbedrijven een scherpe strategische en marketingkoers mogen bepalen. Ook hebben we vele merkstrategieën op maat ontwikkeld. En met resultaat. Bekijk een greep uit ons veelzijdige portfolio en neem contact op voor een vrijblijvend gesprek om de mogelijkheden te verkennen.